سطح کراتینین خطرناک

suxiaoying

سطح کراتینین می تواند نشان دهنده عملکرد کلیه است. کلیه را می توان در محدوده 0.6-1.2 کراتینین داشت. بنابراین، کراتینین فراتر کمی سطح نرمال بیشتر از آن؟ کراتینین یا وحشتناک است آیا خطرناک است اگر ما در سطح آن شعله به بوده است؟
چگونه خطرناک کراتینین سطح شما باید انجام دهید در مورد؟
برای اینکه قادر به منجر به افزایش کراتینین، نارسایی کلیه ایجاد نمی کند تنها. در برخی شرایط، بدون نیاز به نگرانی در مورد بیش از یک کراتینین کمی وجود دارد. این ممکن است علت های رژیم غذایی و طب نامناسب است. هنگامی که این بود، کراتینین می تواند به سطح نرمال با تنظیم وعده های غذایی خود را به بازگشت، بیماران دست از این داروها. با این حال، شما باید مراقبت از بیماران عذاب به بیماری کلیه، کراتینین افزایش می یابد. پرسشنامه های یک مطالعه، آن چیزی است که کراتینین می کند عملکرد کلیوی بیش از نیمی از افزایش اگر دست داده است. کراتینین بیش از کمی سطح طبیعی تر ممکن است آسیب شدید کلیوی است که نشان می دهد. و، کراتینین یک بار افزایش می یابد، ممکن است برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه در یک زمان کوتاه است.
دیالیز نیاز دارم می رسد کراتینین تا چه حد؟
هستند بسیاری از بیمارانی که در اجرا استاندارد دیالیز دانم وجود دارد. این بیمار علائم قابل توجه داشته است.
کراتینین یکی از عوامل که آیا به انجام دیالیز است. این تنها عامل نیست. از لحاظ تئوری، دیالیز توصیه می شود زمانی که کراتینین از 5mg / dl در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می رسد. است که بسیاری از سموم ها در خون وجود دارد، چرا که گردش خون همراه با خون، آن را به ارگان های داخلی بدن از کراتینین بالا آسیب می رساند. با این حال، کراتینین 5 مثال رسیده، دیالیز نیز Como انجام دهید، (پوست و استفراغ و خارش دار، به عنوان مثال)، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خواهد دیالیز اگر علائم قابل توجه زیادی وجود دارد خودداری می کنند. من نمی خواهم به در 8 کراتینین رسیده است. شما همچنین باید به دیالیز داشته باشد، بازرسی های انضباطی برای زندگی مورد نیاز است.
حداقل، دیالیز صرفه جویی زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی زیادی بود. دیالیز یک انتخاب تنها برای بیماران عملکرد کلیه باقی می ماند بلکه نیست. در این وضعیت، شما می توانید به روش اسمز دارو درمان میکرو چینی را امتحان کنید. I است افزایش عملکرد کلیه است. عملکرد کلیه است دقیقا به افزایش است، شما ممکن است از دیالیز معاف است.

http://www.kidneydiseasetherapy.com/highcreatinine/772.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393برچسب:کراتینین بالا,ساعت6:45توسط xiaoying | |